Leden Dynamica staan achter beleid bestuur. PDF Afdrukken

Op de Algemene Ledenvergadering van atletiekvereniging Dynamica van 22 april heeft een meerderheid van de leden zich achter het beleid van het bestuur geschaard en zich uitgesproken tegen de terugkeer van een voormalig lid. Dit volwassen voormalig lid was vertrokken na een kwestie rondom grensoverschrijdende berichten naar een jeugdlid van de vereniging.

Op de ledenvergadering was het verzoek tot terugkeer van een voormalig lid een belangrijk agendapunt , waarbij zowel het bestuur als medestanders van het voormalig lid hun standpunt hebben toegelicht. Het bestuur is van mening dat het voormalig lid nu niet kan terugkeren, reden hiervoor is dat het bestuur de verantwoording draagt voor het zoveel mogelijk creĆ«ren van een veilige sportomgeving voor alle leden. Daarbij staat de veiligheid van de jeugdleden van Dynamica voorop. Het bestuur vindt dat een verzoek voor nieuw lidmaatschap van het voormalig lid pas over een jaar weer bekeken kan worden. Een grote meerderheid staat achter het beleid van het bestuur: 42 leden vinden dat het voormalig lid per direct weer lid moet kunnen worden, 188 vinden van niet.

Joomla templates by a4joomla